dagarna tre

Ber så mycket om ursäkt till mig själv att jag senare i mitt liv inte kommer att ha en aning om vad jag gjort de
senaste tre dagarna. Hur ska det gå för mig? fy skäms. Hursom, kommer här en kort uppsummering av dagarna tre.

I måndags hade vi det bara hemskt mysigt, vi skulle egentligen hitta på något, men till slut (efter att vi kastat bort
tillräckligt med lång tid här) så gickvi åtminstone och åt en kebab tillsammans. Därefter gick helen på date.

Vid tjugo i elva-snåret kom en måttligt stressad helen inrusandes genom dörren. Taxi fick det bli nedöver staden, 
en sista gång. Hon sitter förmodligen hemma i skogen nu och saknar oss, såsom vi saknar henne utanför skogen.
Vi fick jättefina presenter, både jag och Stina. Ska visa senare :) gullehellis.

Ja herregud, vad har vi gjort. Tisdagen kastade vi bort på att leta lägenheter och annat viktigt som aldrig leder
till något resultat. Jag hatar att spela oavgjort. Fast Stina införskaffade iaf hantlar, eller manualer somdet heter
här (?). Ahjuste, Stina och jag var även till tandis.

Efter tre träningsfria dagar så hade jag sjukt dåligt samvete. Fick bli en 55a's cykelintervall igår, komigång.
Man blir så sjukt osugen på att träna när det är så vackert väder, men det må så vara. Igår åt vi korvgryta, mumma.

Idag jobbar Stina kväll, så jag är alene. Vet inte vad jag ska sysselsätta mig med.. Tänkte nog ta mig
ett trekvarter genom en gul timme på hjul. Så, later on folkens, adjöken adjö!



            




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0