det ordnar sig alltid


Tog mig en tur till oxigeno strax före halv elva, för att gå på spinning 30, samt magerygg 30.
Även om jag älskar spinning, tror jag att påsken varit nyttig för mig. Få börja variera mig
lite (även om jenz flens säger att det bara är cykeln som kan få väck kärlekshandtagen).
Jag gillar att styrketräna, både med maskiner och vikter, men det blir ändå en helt annan
grej att gå på pass där man använder dem. Man blir nog starkast om man gör lite av allt.


Mitt liv reder sakta men säkert ut sig.. Här kommer status (för utom singel).

Fått pengar av Stina för Aprilhyran

Inväntar pengar från Linus marshyra (kommer idag)

Maggan ska ha satt in pengar som kommer idag (hyror hemma)

Ringt tannlegen och pratat med henne. Eftersom att inte Linus pengar
kommit in än, så skulle det gå att jag kom imorgon även. (orolig för att
jag inte ska hinna få tandställningen innan 19e, då den ska sättas in.
De får inte beställt den så länge jag inte betalat, men hon trodde det
skulle gå fint).

Lillgumman flyttar hem, kärlek.

Stintan blir kvar. (behöver inte leta rum/lägenhet).



Livet går bara framåt! Imorgon kommer tannlegen att vara betalt, det jag hade
tänkt att betala nu. Hyrorna hemma i Sverige kommer vara betalda. WIIII!!!!

Mitt enda bekymmer from torsdag kommer att handla om mig själv. Att leva billigt. Jag har mat kvar
sedan jag gick och handlade för 11 dagar sedan för 275 kr. Klart jag fixar det här, nemas jävla problemas!



På väg till gymmet :)
 


Kommentarer
Postat av: mamma pia

även elen är nu fixad!så allt kommer att bli bra. sofia har nu flyttat in. många kramar mamma

2010-04-06 @ 15:19:24
Postat av: Storasyster

Fifan va gött!! Det vänder då de väl behövs, tur du har fina människor runt om dig gumman!

Hejjar på dig!

2010-04-06 @ 17:49:39
URL: http://elinbillstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0