dynga

Nu har jag hunnit sätta igång en maskin, tagit ur maskinen, som det språkas. Jag har med andra ord tvättat. Har även tagit tag i våran äckliga fläkt och äckliga spis, tack svinto, och nej varken niclas nyberg eller kg.

Känner mig på tå idag, det ska du veta Mats Gidlund.
Saknar de tiderna, gör ont att tänka på.

Sitter och surrar med werner, han har fått jobb i Norge, kul! Synd att det inte är i oslo.. Eller ja, han har inte fått något svar härifrån än. Skönt att ha ett arbete, vet inte om han kommer ta det än dock. Man måste ju ha det bästa.

Sitter här i skinnjacka och smarta brillor, jag ska ju söka jobb.. Det var ett irriterande formulär iom att jag
inte är en kokospuma vad gäller mina engelskakunskaper. Älskar när chanserna halveras pga sånt, luckyme.

PUSSPUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0