en plan och en kanin i försök

Okej, listen up, jag har en plan för dagen! Känner att jag måste ta
en bättre ledarroll över mig själv, lite mer jävlaranamma Billström!

Kom precis från ett 1h Stepstyrkepass, underbart härligt.
Har dock inte kommit in helt, men det blir bättre och bättre.

Så NU, planen..

1. Ta en snus.
2. Duscha innan kvart över tre.
3. Diska innan fyra.
4. Gå på Joker och panta innan fem.
5. Komma hem från joker & göra vad jag vill!

haha, på riktigt så blir det inte gjort om jag ger mig själv lite dåligt samvete.   

Litet projekt också. Hur länge lever en fisk som inte fått mat på 10 dagar och
har grönt vatten som matchar våra ljuslyktor? Den som lever får se! (dvs inte
fisken).

                







haha, hejhej, fisken saknar stina!


Kommentarer
Postat av: Storasyster

men stackars fisk!! Ida visa lite barmhärtighet .. ge den en brödsmula eller nått..

Nice shoes by the way :)

Franco fick fnatt o köpte en systemkamera idag, Canon 500D, kul :D

2010-04-05 @ 16:59:12
URL: http://elinbillstrom.blogg.se/
Postat av: Ida

haha ne, blin't nå! men fan kul, förväntar mig massa bilder nu då!

2010-04-05 @ 18:13:15
URL: http://medminaandetag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0