lunarstorm, tacka fa-an

Andan har kommit upp ur halsen nu, jobbigt träningspass. Var på Stramoppuls för första gången, 1 h pass. Där jobbar man halva timmen med styrka och halva med kondition, aerobics. Har saknat friskis, även om det säkert var 4 år sedan jag gympade där senast. Mycket härligt pass, dessa blir det fler utav.

Väldigt kul med blogg trots allt, sitta och pilla och dona med. Måste erkänna att jag trots allt känner att jag har lite lunarskills kvar, no shiet.

Såsom magen låter när man är riktigt hungrig, så låter duschen efter mig nu. Bäst jag rappar på..
Härnäst väntar städning och tillfräschning.

Och förresten, det är ingen snö här, inte ens på våran innergård :)


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Gu så gött med snöfritt. Här är slasket dominerande och de geggiga gamla hundbajslortarna börjar tina fram under de gigantiska snöhögarna, blä! Nej inget att längta hem till. Pöss!

2010-04-02 @ 16:04:38
URL: http://elinbillstrom.blogg.se/
Postat av: Fröken Holm

Jag håller också på med städning. Det hade kunnat gå bättre, med tanke på att jag sitter här och skriver ;)

2010-04-02 @ 18:13:31
URL: http://frokenholm.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja, verkligen, hata snö.

Städning är en fin sysselsättning, bara man kommer igång, vilket är ytterst sällan. Tills dess, får det vara dammigt ;)

2010-04-05 @ 09:57:03
URL: http://medminaandetag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0