money money money .

Dyrt liv, vädigt dyrt liv. Igår lämnade jag nyckeln under mattan eftersom att jag var sjukt sen och började tre,
Stina slutade tre och jag tänkte att det inte var någon tid emellan, och vi gör så ibland.
Jaja, nyckel borta, låssmed hej! Allt kvar och det var ett rikt liv i förhållandet till hur det hade kunnat varit.

Jag ska aldrig någonsin ta en risk i mitt liv igen. Jag haha, orkar inte mer.
Ringde maggans pappa igår, utan något positivt. Maggan hade bara sagt
samma massa skit till honom, som till mig. Pappa ska ringa honom idag,
han har tydligen arbetat tillsammans med pappa.

Nu har jag varit på Stramoppuls, en timme, mycket härligt. Tänkte ta mig en
dusch nu, sedan försöka hinna att söka jobb.

Tandvärk, men det är det värt. Här kommer fula bilder på min tandställning.

          

Arbete klockan fyra, pengarpengar .


Kommentarer
Postat av: Elin

Syns ju knappt denna tandställning, fantastiskt :)

Himla vilken otur du skall ha syster.. hoppas de tvärvänder och du blir den mest lyckosamme personen på jorden. Pössar!!

2010-04-21 @ 13:32:02
URL: http://elinbillstrom.blogg.se/
Postat av: mamma pia

VAOOO! vilken tandställning,syns ju knappt.men vilken jäkla otur,undra vart den nyckeln tog vägen? snart ska du se att allt kommer att vända, och LYCKAN kommer att bestå!!!!! kramis mammi

2010-04-21 @ 19:18:01
Postat av: Ida

Ja, grejen var ju den att jag var tvungen att vända för att jag glömt vattenflaskan, så jag låste upp igen. Var på väg nerför trappen, då jag kom på att jag skulle lägga nyckeln under mattan. I vanliga fall tvivlar jag på mig själv, men jag är säker på att den låg där då. Typiskt. Tur att inget var borta iaf :) Ja, tandställningen är fantastisk, för utom att jag läspar haha, det dödar mig. Men det är super att den inte syns! Men det är väll inte mer än rätt med tanke på priset ;) Jaja, det blir säkert bättre snart.. PUSSOKRAM på er :)

2010-04-22 @ 00:00:02
Postat av: Elin

Haha, du blir säkert van den snart o läspandet försvinner, får man hoppas , annars är det bara charmigt :)

2010-04-22 @ 10:38:37
URL: http://elinbillstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0