rutiner

Vet inte vad som hänt med balansen. Rutinerna har farit och flugit sin kos och väg. Jag brukade alltid
duscha på gymmet, basta med balsamet i och sånt bra. Jag ska börja med det igen, snart..
Det vart ingen frukost på plats, iom att jag glömt tandborsten och slösar ju ogjärna på mina 2
tandställningsfria timmar om dagen. Får bli yoghurt, banan och ägg här hemma, mumma.

Medan jag sitter här med inpackningen på knoppen, tänkte jag fylla i ett litet formulär som jag fick igår.
Tänkte söka jobb på TGI fridays, men som vanligt var jag sent ute. Klockan var 20 i fyra då jag anlände
till Aker brygge, så kände att det var bättre att packa ner häftet i väskan för att springa inom idag
istället, då jag började jobba klockan fyra.

Ne, hörrni.. Sol ute, sol inne, sol i hjärta, sol i sinne. Jajemen, firnväääre.

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad Roligt med jobb sökandet. Liten coinsident då jag hade två gäster från Malmö igår som tyckte att vår service var så himla bra, o de sa att de påminde om TGI Fridays :D haha!! Om du får för dig att du vill komma upp till Umeå vet jag att de kommer att finnas en tjänst på mitt jobb i höst ;) skulle ju vara trevligt att ha dig i stan. Puss kram o ha en toppen dag!!

2010-04-22 @ 10:36:47
URL: http://elinbillstrom.blogg.se/
Postat av: Ida

Jadå, absolut! Jag har dock inte så bra självförtroende från förra restaurangjobbet jag fick haha.. jag som verkligen känt att jag kunnat restaurangbranchen. Sedär, sedär ;) Ja jag tror jag sökte skola i umeå, men är inte helt säker.. Lär ju inte plugga ändå, men utifallatt :) Sköt om dig syster, hoppas vädret är strålande även i norr! Pusskram

2010-04-22 @ 10:45:48
Postat av: Elin

Meen se där! Vad är de för utbildning du sökt? Mkt nyfiken nu jag!! Tyck du ska komma upp till norr o plugga/jobba lite :) Puuss kraaam!

2010-04-22 @ 17:32:35
URL: http://elinbillstrom.blogg.se/
Postat av: Ida

sökte civilekonom, men jag är rätt säker på att jag varken kommer in eller ska gå så. Hon på fridays ville ha mig, men hon ville ha mig heltid och att jag skulle sluta på h&m, jäkla typiskt, hade nog vart skoj. Pusskram!

2010-04-23 @ 06:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0