Skär tröja på torsdag

Känner att jag inte riktigt har fått kläm på det här med bloggandet än, framförallt så klär sig inte bloggen lika snyggt som mig.
Tom och trist, även om både han/hon och jag jobbar på färgen, nu när vi går emot sommaren.

Klockan halv ett tog jag tag i mitt torsdagsliv och entrade oxigeno (mitt gym). Jag och Nike var först på stepstyrke en timme, sedan tog vi oss ann 4 km på löpbandet.
Efter det så dog jag och energin igen. Hann duscha innan, sedan fastnade jag här och nu alldeles nyligen kom den riktiga frukosten. Lunchen, middagen? Kanske ett rejält kvällsfika.

Är det fler än jag som känner att jag kastar bort mina lediga dagar? Jag tror jag ska ladda min Ipod, så kanske vi kan ge oss ut i moder naturs värld imorgon.

Jag har varit väldigt duktig sedan i måndags. Känner mig lite obrydd för tillfället, så har varken fönat eller plattat håret en gång :)
Imorgon så bryts nog dock min fina fyradagarsvana, eftersom att jag fått en våldgäst, eller han har bjudit in sig på tacos, som han tar med sig själv, i utbyte av bord och stolar. Aldrig träffat människan tidigare, eller ett hej har vi konverserat, men inte mer.
Blir väll spännande, även om jag just nu känner något stort svart inför det manliga könet. Jämt när jag bestämmer mig för att bara bry mig om mig själv och lägga ner allt som har med kött och kokospumor att göra, så kommer dom. Som att dom ville jävlas som vanligt.



att vara duktig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0