tacomannen


Har haft en bra dag. Tränat, städat, tacosbesök, med en avslutande jersey girl.
Trevlig tacostyp, även om jag försöker att rösta blankt, så kan jag inte låta
bli att hålla med mamma om att jag behövde ha lite trevligt och försöka koppla
bort allt.

Länge sedan jag mådde såhär underligt. Jag saknar min familj hemma.
Jag är glad att pappa inte vet något om allt som hänt. Pratade med honom
för två timmar sedan, så innan vi säger hejdå "du vet att det bara är att ringa
om du behöver pengar eller någonting". Det är så jobbigt att dom vet, än fast
man inte sagt något. 

Nej, nu ska jag slap'a mig själv lite, så man skärper till sig. 
Tandborste o upp med hakan, ingen springer någonstans, pengar är inget problem, pengar är inget problem.

Jobb imorgon, höpp höpp.



The morning after, fast efter middagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0