sommar, sol, kort tight

Man blir så underbart glad av detta väder, det tar en med storm och tur är väll det!


Cyklade en 45-minuterssträcka runt tiosnåret imorse, mycket härligt. Linne och skinnjacka
före tio på morgonen, då är allt som det ska vara, helt perry.
Tog mig hem och har inte duschat förrän nu, iom att jag surrade lite med Stina när jag kom
hem, hon började jobba klockan tolv.

Fräsch och nästan redo inför en ny arbetsdag. Känner dock att jag verkligen, verkligen ska
jobba för att komma mig ut någon timme innan jag tvångshålls inomhus i 5,5 timme.
Og för å si det sån, etterpå er solen putsväck!

        


Råkade inte publicera förrän nu, ska ut akkurat nå!
PS. ikväll blir det mysmiddag som våran underbaring ska bjuda på, avskedsmiddag.

Kommentarer
Postat av: mamma pia

ja framför kameran kan du va!!!!! söt!!! hoppas du haft en bra arbetsdag, och att ni får en jätte trevlig avskedsmiddag i kväll,aldrig trevligt med avsked,fast middagar väldigt trevligt.!!det går bra för Alma i Umeå!kul!HA DE!KRAMIS!!!

2010-04-10 @ 17:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0