Helgen som gått..

Länge sedan sist.

Helgen har varit väldigt fridfull och skön, de må jeg si. I fredags slutade vi båda alldeles lagom för att ha
hela kvällen på oss att göra något viktigt. Tanken var.. Att vi skulle städa "hela" vårat lilla 33 kvadrats-
ruckel. Jag var väldigt, väldigt slö. Stina hoppade in i duschen, jag antog att hon duschade i 7 evigheter,
som hon alltid gör, men icket. Hon kom ut som en helt ny människa, med ett helt nytt badrum skrubbat
från golv till tak. Det var dock hela "våran" städning.. Jag var på Stepstyrke, en timme.
Fredagskvällen bestod utav god kycklingsoppa och film mumma.

Lördag, jobbde stina dag och jag jobbade kväll, dålig arbetstidskemi, verkligen. Jag tog mig iväg på 45
min spinning på morgonen. Kvällen vet jag faktist inte alls över huvud taget vad vi gjorde. Antagligen
gick vi på joker köpte en del gott och tittade på någon underbar film och bara var SJUUUUKT nykter.

I söndags så var det tänkt att vi skulle ta oss ut i tid. Kvart i tre var vi nog utanför porten, någon
hade lurat i oss att se ut som en skolavslutning. Där stog vi frysandes och antog att livet var
kallt och hårt. Vi hade en onyttig dag. Eftersom att vi inte hade numret till han som lurat ut oss,
så vinglade vi omkring i princip hela dagen. Köpte glass på ststaoil, pizza på grönland, till sist
fick vi tag på han som lurat ut oss. Tog oss hem till honom och fick värma oss till en film.
Bra film, bra lägenhet.

Mina tänder värker.. Ne nu ska jag spinna och magerygg'a lite :)














Later on guys..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0