då hör jag fåglar sjunga

Höll mig utomhus i en och en halv timme i vart fall. Längre än jag varit ute sammanlagt en hel vecka tillbaka, hemska tider. Mina öron har lyssnat på sommar, GES och tomas. Det vänder nog nu, oturen, karman, idioterna. Hade jag haft fler tummar så hade jag hållit dom, två, vad skulle det ge liksom.
Förresten, 7 månader hår idag, eller 7 månader utan hår. DUKTIG .

4'e prata med älsklingen och kolla hur framtiden blir, + försöka få tag på stina.
6'e se till att hyrorna hemma blitt betalda.
7'e åka till tandläkaren, betala förhoppningsvis 2/3.
19'e sätta in tandställning.
29'e mamma kommer <3
Fortsätta tvätta mitt kära hår.
Fortsätta träna.
Söka deltidsjobb.
Fortsätta kolla på rum/lägenheter.

Man blir bara klokare!

                               



                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0