nyktra lördag


Härligt att vakna trött och skelögd, kasta lite vatten i fejjan på sig själv (den där fulla jäveln man har i sig som egentligen bara är ute efter att jävlas), inse att man ska göra någon nytta för första gången på tre dagar & gå till jobbet.

Det är som att jag uppenbarat det denna vecka. Även fast jag kan ha mina åsikter om kunder som lägger mynten på disken eller ställer en påse på samma ställe som föregående och säger "jag vill levera tillbaks det här", så gillar jag att jobba.
Dagen har gått med farten och jag har haft farten när jag gått. Helt klart värd dag att jobba, speciellt med dubbel kosing.

Slutade halv fem och vart så glad av att komma ut. Om himlen lös det jeansjacka och solen viskade inte ens när hon utbrast "ÖL!". Såna dagar är det tråkigt att alla är hemma. Så för att vara säker på att jag inte skulle ge mitt lyckorus en överdos, gick jag hem, satte mig här, hann inte träna eller duscha pga. för mycket ingenting och somnade.
Väckaren ringde för en sån cirkus timme sedan, duschen väntar på mig.

Tycker att min facebookstatus förklarar min bitterhet rätt bra "Det bästa är att somna tidigt, ställa väckaren sent, kliva upp, tvätta jävla håret."

         





        



Bilder från på väg till jobbet, övre och nedre.
Nu, tvätta jävla hår.



PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0