tonårspojkar


Sen kväll, tidig morgon. Jobbar min sena vecka dvs allt som oftast 16-22.30. Finns samt några underliga tider, jobbade en sådan idag, 8-14.30. Inget att dö för. Lööövly att jobba dag och så underbart få timmar.
Var dock ett uns trött imorse, ni ska få höra..
Jobbar man sent, så missar man paradise hotel kl 21.30, därav måste man hålla sig vaken för en timmes paradise 00.30 istället. Men trots att det är många speglar på jobbet som erkänner för en hur trött man
faktiskt var när man sminkade sig imorse, så herregud, det är värt det.
Haha, fan vad pinsamt, javet. Men paradise hotel kan säkert med få, korta och precisa marginaler vinna titeln
"största samtalsämnet" vid alarmeringsbordet före öppning på morgonen.

Väl hemma från jobb kände jag mig som en chipspåse där jag säckade ihop i soffan. Jag hade dock ett
avtalat möte med min cykel längst upp i det vänstra hörnet klockan 17.15. Vi sågs bara i 45 minuter idag,
men det var hygglig! Älskar instruktören som ledde passet idag, han är definitivt bög och älskar livet
mer än alla oss andra, underbar cyklist! Tror kanske jag ska ta och boka ett litet möte med honom..
Vart en del styrketräning även, biff, - jahallå :)

Nu har jag fastnat här igen, vilket jag inte borde. Sitter och äcklar ner tangenterna har jag hört. Robert
berättade att en tonårskilles tangentbord innehåller mer bacillusker och skit än en toalettsits, MUMMA!
Vill pointera att jag inte är en tonårskille, men hursomhaver..

Jag vet att jag tvingade både Helen & Stina till att se på joker eller keno eller nått sånt bedrövligt igår,
bara för att dom skulle se paradise med mig senare.. Men jag tror jag kanske måste fuska ändå.
Jag önskar ju trots allt av hela mitt hjärta att pengarna för de där jävla hyrorna kommit in imorgon.
Då måste jag träna halv sju och sedan ta mig iväg till tannlegen.. VILL FÅ ALLT KLART, never ending
story är bättre på film.





Oxigeno - vulkan. Mitt träningsplace. Väldigt dålig bild, men det är fönster längs hela framsidan.






Ingen som helst aning om vad dom köade till utanför min port.
Jag kanske bara fick gå före i kön?



Jeg skall kose meg med en dusch og etterpå skall jeg spise litt. Jeg snakker bare norsk Johanna! 

Kommentarer
Postat av: Piastergangster 13/JP/Jebban/PorrP/Jeppy/Husmor Slash slash slash

Varför har inte jag vetat att the one and only PILLAN har en blogg? Vissa nyheter når mig alldeles för sent. Nu har jag dock hittat hit (med hjälp av en sapa) och jag gillar det :) busis. JP ökar härmed dina läsarsiffror med en person, men som sagt, det är inte vilken person som helst, utan JEPPY. Kul kul kul att få läsa om ditt liv, du skriver som en kvinnlig Jesus, hihihi :D

2010-04-09 @ 11:39:05
Postat av: Ida

haha hej porris! tänkte på dig senast igår faktist. Ja, jag gjorde bloggen i påsk bara för att jag hade ett väldigt, väldigt tråkigt liv. Jag har inte direkt skyltat med den heller ;P men du vet ju att jag älskar att skriva. Ja, på tal om att jag tänkte på dig igår, stina hade tatt med sig alla skolkataloger hemifrån, hur underbart är inte det? Jag hade längtat så efter att se dig i avslutningskatalogen i nian, du är så sexig där att jag vet varken ut eller in. Nog för att du är sexig nu också, men det är nått med hotpantsen ;) Hoppas du mår bra penis!

2010-04-09 @ 11:53:19
URL: http://medminaandetag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0