morning sunshine

Helt fantastiskt väder. Det är vår tamefan, det är vår!

Tog mig till sist upp vid tio för att utföra min dagliga syssla. Idag hade vi 30 minuters cykling, samt 30
minuters stramopp. Bra att jag tar mig på styrkepass, iom att jag inte pallar att träna magen själv haha.
Vilket är det enda folk brukar vara noga med, dumma jag.

Tog mig hem och sköljde av mig, samt tvättade mitt hår fyra gånger som vanligt. Shampo, massera,
shampo igen, massera, balsam, massera + låt sitta i 2 min, annat balsam + silkesdroppar, färdig.
Jävla före!

Sedan tog jag ytterligare ett hårt grepp om mig själv, skakade tills jag kände att jag menade allvar.
Tog mig ut i våren, solen och parken. Gick till sofienbergsparken och satt och njöt av värmen och Ledin.

Nu är jag hemmavid, inväntar att någon ska komma och pensla fejjan på mig, eviga väntan.
Får nog helt enkelt ta tag i det själv. Klockan fyra dansar jag in på H&M och gör min dagliga,
alltid så underbara arbetsinsats.

Kan inte tala om nog hur less jag är på att det aldrig kan vara färdigt och över.

Bilder från när jag var på väg till träningen imorse och lite promenadbilder, samt några
grävmaskiner som pappa skulle kunna byta ut mot sina! :)

              



              



              



              



    


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Duktig du som sköter om ditt hår så bra. Hoppas att de i solens strålar växer som ogräs :) Ha en mysig fredag. Puss o kram

2010-04-09 @ 16:02:11
URL: http://elinbillstrom.blogg.se/
Postat av: mamma pia

å va du jobbar med ditt hår,det är så himla fint då du låter det va lockigt!duktig tjej! va härligt det ser ut med vår,i I DAG LÖRDAG Ä DET JÄTTE HÄLIGT VÄDER HÄR HEMMA, DET KÄNNS ATT DET BÖRJAR BLI VÅR I LUFTEN HÄR OCKSÅ.HA EN JÄTTE BRA DAG! KRAMIS.

2010-04-10 @ 11:18:54
Postat av: Ida

Söta ni är :) Jo jag kämpar på med håret, snart varit lockigt i två veckor ;) Gud så härligt mamma! Även norrland börjar grönska. Ha en underbar helg syster och mamma, pussokram!

2010-04-10 @ 11:43:30
URL: http://medminaandetag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0