Det regnade idag och jag tackar dig för det.

Hej Sapa! haha. (och alla ni andra oräknerliga läsare)

Vart en turbulent natt.
Jag kom mig upp och på minuten satt jag på min cykel, längst upp till vänster.
Jag vet inte, men tror att det var en ny instruktör, aldrig sett henne förut i
vart fall. Väldigt..  äh, ja säg ba de!

Haft en mysklädesdag, det är ju inte lördag, utan regning lördag. Ösanerlördag.
Sitter och bryter mot soppreglerna. Orkade inte ta mig ut i "onödan" för att köpa
buljong. Tonfisk, krossade tomater, brockoli, morötter, ärtor, majs, tabasco, piffi,
citronpeppar och salt fick duga i en stekpanna.

Börjar jobba om en timme, stina likaså. Borde kanske wake her up before she gogo.
Härligt att ta på sig en extradag, med 100 % fina pengar.

Ikväll vet man aldrig vad som händer. Öl i kylen, träning i kroppen,
trött i ögonen. Det kan leda varsom!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0