Parkhäng

Hej folkens!

Var uppe med tuppen, för att skicka ett sms till han som säger att han ska hyra min lägenhet.
Bad honom att ringa mig när han slutade inatt, men icket. Så bad han istället ringa mig när han
vaknar, vilket han själv sa att han skulle göra. Aja, fuck my life.

Har iaf precis kommit hem från 4 km (bara) löpning, kände att det räckte för min arma kropp idag.
Styrketränade även. Ticeps, rygg, insida-, utsida lår. Fint fint.

Solen håller på att gassa sönder alla moln som inte excisterar på himlen.
Jag ska därför ut och brinna upp.

Gillar mina frukostar. Idag fick det bli ett stycke banan, en liten kycklingbiff och ett ägg.
Salig röra, precis som jag :)

Hälsoupdate: jag har tränat två dagar i rad, vilket är bra för att vara de senaste två veckorna.
Jag känner mig på gång och FUNDERAR över att vara spiknykter till helgen. Jobbar kväll fredag,
så den borde man klara plättlätt. Sedan har vi lördagen då jag slutar klockan 13. Jag är sugen
på att se Sex and the city 2 som har premiär tio år senare i skitnorge. Så, en niobio kanske?
Känns som att det skulle sätta stopp för en onykter helg. Pank och vill inte göra av med ett öre
fram tills midsommar.
Stina är småkrasslig, men jobbar på. Hon är bra och hos tandlegen och.. lagar tänder.

LAGA BILAR!

Kommentarer
Postat av: SvinStina

Men lugna sä! LUGNA SÄ! Man få ju'nt en syl i väre när n'darn sätt igång.

2010-06-04 @ 19:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0