pinacolada.

Klockan är lite, men för mycket för mycket.
Jag hade nog tänkt mig hoppa över träning idag faktist.
Finns inga bra tider som matchar vårt härliga väder.
Går jag på ett pass halv elva, så är det mitt i en miss,
av sol.

Na, jag ska svälja det där med stoltheten och göra det
bästa jag kan för att övertyga mig själv om att jag inte
behöver träna varje dag, om det inte passar sig.
Vart två timmar promenad med sapa i måndags,
dyngsvettig spinning igår.. Och förhoppningsvis träning
resten av veckan och dagarna tills jag åker hem så :)

Ska slänga på mig min vackra och ENDA bikini, eftersom
jag lämnat tillbaka de andra, duktig tjej :)
Måste även försöka hinna shoppa idag, för pengar som
inte finns, men som jag är värd.

Sommarkläder är de enda kläder som jag verkligen trivs
i och älskar om året, så varför spara på det nu, ser inte
anledningen, för utom att inte vara pank, vilket inte är
anledning nog (eller egentligen).

Stina och jag har frys- och kylskåpstömning, vi är rätt
duktiga och snåla :) Ska betala min äckliga telefonräkning
och tv- interneträkning för min förra lön, så det är ju fint
sparat, efter omständigheterna. Imorgon eller fredag kommer
lönen, men ska inte räkna med den förrän det gått över 20e
och det börjar krisa. Så man slipper spendera ALLT igen,
innan datumet då lönen borde komma in ens kommit.
Vart en väldigt lång månad utan lön. Kanske även dyraste
månaden i oslo någonsin. Mycket besök, mycket alkohol
och mycket 17e Maj.

När man har frystömning så får man äta
kycklinggryta m. curry och ris, det överlever vi.
 
MAMMA, dom har byggt klart vägen!

Och Sapa och jag hittade en analväg.

Nu ska solen få ta mig!






Kommentarer
Postat av: mamma pia

träna inte ihjäl dig!!!! sola på å ha det skönt:)

Va fin den mysiga vägen blivit. Gå den ofta den ger dig kraft och mod:) Nu är din garderob iallafall här!Till Almas glädje!!!hon provar bara lite.

KRAMAR OCH LÄNGTAR MAMMA!!!

2010-06-16 @ 19:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0