SOL

Jag har blivit näst intill fullkomligt värdelös på att uppdatera blocken, det är ju skittråkigt ju förfan!
( DET ÄR JU LÅNGT DIT FÖRFAN!!!!!!!!!!)

Undra var vi ska starta. Förra helgen när jag var ut med sandra så stötte jag ju på (nej, inte stötte,
som att jag raggade) Calle alexandersson. Förjävla snopet. Så i fredags så kom han förbi. Stina, jag
och Calle hade en kalaskväll på onkle donald. (utomhusservering).

På lördagen var tanken att jag skulle följa med calle på stan för att hjälpa honom hitta en skjorta.
Skjortan varken hittade eller letade vi den dagen. Vi gick istället och åt pizzabuffé med calles kompis
andré. Sedan var Stina på kiwi-fest och jag var på hockeyfest med calle, som hemma igen.
Vart en rolig kväll det med.

Hårdare var det på söndagen då vi lämpligt nog hade jobb-fest. Eftersom att jag har druckit så mycket
det här året och verkligen kände att jag pallar 3-dagars, ingen match! eller? hua. Nu har nog fylleångesten
börjat släppa. Man blir ju helt knäpp av att dricka så många dagar i rad.  Jobbfesten var dock lyckad,
massa grillning och massa vin i parken. Chefen badmintonade sig till kryckor. Festligt av henne tycker jag.
Halv elva steg jag in genom dörren hemma, masade på stina att laga mat, däckade innan maten var klar.
Så går det efter tre dagars fest för IdaB.

Annars då? Finväre är här och det är ju fabilous. Jag har även varit och tränat idag, det var jobbigt &
härligt. Stramoppuls. Tänkte komma igång på riktigt igen, det är ju bikiniväder.
Legat ute i parken sedan tolv i bikini, göttliv.

I övrigt så bara grillar vi korv och äter pärsallad i sofienbergsparken.
Jag har även fått någon att flytta in i min lägenhet om han tänker höra av sig idag.
Eller så kanske han inte tänker det, då har jag ingen som bor i min lägenhet.

Nu jobb om 29 min, ovah'n out!

     



  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0