Det oskrivna livet

Jag har blivit tokvärdelös på att uppdatera mig och er.

Så här får vi några små ord.

Jag har försökt komma igång med träningen igen, känns fint, går.. framåt.
Har tränat varje dag denna vecka, för utom idag då jag däckade som ifrån
den värsta fyllan. Den värsta fyllan hade bestått av en hård arbetsvecka, iom
att jag jobbat 1 timme längre tre dagar denna vecka + träning var dag och
en sömn som snittat på en sisådär 3-4 timmar om natten.
En bra, men tung vecka :)

Jag, stina och sapa var även och säg Sex and the city 2 på eldorade i tisdags.
Carrie, mitt livs lilla kärlek, jag älskar dig. Miranda, samantha och charlotte,
ni är också fina, jättefina. Prima liv.

Stina är ute på galej med jobbet, sköt dig snyggt kona mi.
Nils är hemma i götet och chillar och pillar. Sapa date'ar väll
sin kille, dom skulle laga mat tillsammans, gulligt.

Lisa, min fina kusin tog studenten idag, tråkig miss!
Men jag tror hon hade det minst lika bra utan mig :)

Har tagit på mig att jobba imorgon, lovely att jag får övertid på 5,5 timme lördagkväll.
Jag åker ju nämligen ifrån jobbet en vecka över midsommar, längtaaar nanting.
Gröna oslo, har blivit höstoslo. Lasse? vi vill ha finare dagar i oslo! Sjung en fin låt.
Det bara regnar och regnar, gud är god, men dock jävligt ledsen tydligen. 

Imorgon ska jag försöka lägga dövörat till när jag vaknar, mata till do, på med
korvskinnsstället, för att sedan spinna en timme vid tiotiden.

Mitt hår matchar inte min fina själ, vilket det nog aldrig kommer göra, men VAFAN.
Trodde det fanns gränser, vilken b-vitamin vill mig nått så illa? Det blir inte längre,
bara mer förstört, sprött & dött. Pratade med min underbara frisör hemma häromdagen
hon ska klippa till mig när jag kommer hem, även b-vitaminerna hoppas jag.

justeja. kollade på mobilbilderna innan jag skulle uppdatera er. Linus drog en två-tredagars
visit. Vi grillade och hade fint väder i söndags. Stina och jag har även lite utav en soppdiet.

     







     

Förresten, inne på min 5 skena vad gäller tänderna. 5 / 12, ikke dårlig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0