hemska avsked

Lämnar av mamma på busstationen i måndags :) Vi ses snart igen!





Tråkigt att vara ifrån mamma och alla andra där hemma, så får se hur allt blir, var jag blir..
Efter fyra dagar vin så är jag i vart fall "igång" med träningen igen. Vart 55 min spinning igår
kring halvsju-snåret. Nu har jag tjugofem minuter på mig att ta mig till stramoppuls, perfekt.

Stina och jag jobbar mest om varandra hela veckan. Så jag tänkte försöka se ikapp alla paradiseavsnitt
vi missade förra veckan nu när jag kommer hem efter träningen. Kommit in i en liten komavardag, dessa
två dagar. Skönt. Sova är skönt, när det ändå inte finns så mycket annat att ta sig ann.

vi höres hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0