Lilla grisen gal

Känns skönt att ha kontrollen över sig själv igen, så man kan välja när man ska träna.
Tidigare steg jag alltid upp den här tiden och gick för att träna, för att det skulle vara så .
Nu har det inte riktigt varit så på evigheter, bara för att jag varit för lat för att välja det .
Men latjäveln kan hålla käften!

Igår kände jag mig som en jättetjockis.. Men nu är alla
mormors bullar slut, så inget kan stoppa mig.

Ligger dock på latsidan ändå.. Gör en övning mindre, springer aldrig en meter sedan jag
varit på ett pass eller så. Jag ska, ska, ska, snart.. Jävla sommar! 
Fått in mycket snyggt på H&M i vart fall, bikinivädret, känn ingen stress.. eller press.

Stina och jag jobbar för första gången lika i veckan. Linus ska komma och hämta sina
madrasser som stått här sedan han bodde med oss i mars (?). Stina och jag har tänkt
ut en spatsering utav dess like på förmiddagen. Jag lär vara hemma före åtta, duscha 
och hoppa i säng kring halv nio. Sova till tolv-ett, låter som drömmen. Sova hela dan
vafan.. Palla träna? - mm.
 
höpp höpp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0