planläggarN

Vilken jävla lirare man är. Precis fönat håret, skalat banan, ätit banan, käkat köttfärs ur pannan,
druckit yoghurt ur paketet, och vad är klockan? 09.09, mm. Inte illa pinkat av en träjävlahäst, eller
av mig.

Var ju någonting jag hade på hjärtat, men kan inte för mitt liv förstå vad det var..
Aja, hoppas maggan hostar upp pengarna snart, hon säger att hon nog ska ha
dem idag i vart fall. Eller dem, en del. Men jag behöver veta eftersom att jag annars
måste föra över till johanna från mitt norska kort, vilket verkar vara ett jävla bök
och kosta 150-250 spänn. Känns jävligt onödigt för att bara föra över någon tusenlapp.

I löpet av dagen ordnar dig sig. Det gör det alltid.
Ska borsta tänderna för andra gången idag och krypa till kojs. ÅH SÅSOM JAG LÄNGTAT!!!!
Är inne på 2/12, vad gäller tandställningen, vet inte om jag nämnt det? Har varje skenor
i två veckor.  Så mja, är inne på 4e dagen med andra omgången.

Älskar att borsta tänderna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0