step

Mornings!

Glömde slash hann inte skriva igår.
Var på en 45'as spinning strax efter tio, till schlagermusik. Det dödar mig, jag kan inte cykla.
HEJ STÖDHJUL! Efter det så skyndade jag mig hem för en snabbdusch, innan jag begav mig ut
en stund. Ut i solen! Glad när man faktist stressar och tar sig ut vissa dagar :) Klockan tre
väntade jobbet och mina alldeles för få medmennesker. För få på jobbet som vanligt, kaos
och bajs. Hoppas på en förbättring snart, annars bryter jobbet ihop lika mycket som mig,
gällande maggan.

Den människan kan inte ha mycket till samvete eller skam i kroppen. Ärligt talat vet jag inte hur man ska
bete sig eller vad man ska säga till en människa som inte förstår, eller nått ens biter på. Nu har min pappa
pungat ut 5000 kr också, iom att hon är dum i huvudet.
Ska väll fortsätta och skicka 30 sms idag, utan resultat.

Igår kväll kikade jag på UPP, bra, men lite dryg film tyckte jag. Men jag känner självklart att jag
måste hem med mer tecknat :) Får ladda hem senare idag.

Nu ska jag iväg på Stepstyrke i 1h. Stina sover, nisse är nog också här. Han flyttade till oslo igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0