Stepstyrke 06,30

Mornings folkens (alla ni 6 läsare, en bra dag..) haha.

Trött som en tröttfis. Seg och luktar illa. nee, bare tuller. Luktar jättegott.
Dragit på mig träningskläderna och sitter och trycker i mig en kopp kaffe
och en banen. Planen som sådan ser väll ut som att jag ska på Stepstyrke
klockan halv sju, om inget drastiskt hinner hända. ja, nehe, -inte det?
Hoppas jag är i god form etterpå, så kan jag ta mig till solen en svängom.

Någon utav oss på skiftet var tvungen att komma in halv tre idag, jävla
skitdryg vakt då, speciellt på en fredag. Men ja, snäll som man är..

Tanken är en väldigt lugn helg, ser faktist fram emot det, även om jag jobbar
på lördagkväll. Ska bli så skönt att denna senvaktsvecka är över. Inget vidare
skoj att jobba dem, när man aldrig känner att man hinner ikapp eller är ute
i vidare god tid genom kvällen.

Ska även skriva en lapp om ledighet till renate idag hade jag tänkt.
Ska höra om det går ann att vara ledig några dagar kring midsommar
och sedan hade jag blitt väldigt glad om jag kunde få ledigt 2-3 v
i slutet av juli/början av augusti.  Jag har ju trots allt aldrig haft en
ledig sommar, nu när jag tänker efter. Eller liksom, ens semester..
Och nu, när jag är 500 000 mil hemifrån, borde jag i vart fall vara ledig.

Tänkte duscha hemma idag, så med sol hoppas jag på att vara hemma
runt kvart över åtta, för vidare avsköljning genom det. En snabb uträkning
på det säger att jag kommer att kunna ha fått i mig lite frukost och dunstat
i sängen vid kvar över nio.

Ser fram emot; sömn 09.15 - 13.15, haha.
höörs'å!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0