Tisdag

tja föfan!

Stinaochjag, vi är två väldigt sega människor. Vi ska ta oss ut och kolla läget på byn,
men det går ju förjävla sakta. Stina måste kiwifestisera först. Hon ska sms'bomba
18 pers om att hon vill festa med dom på lördag.

I lördags var jag ut med Sandra, min gamla sandra. Det var mycket trevligt och
spännande! Vi hade skojskoj.

Måste komma igång med uppdaterandet igen, jag jobbar på't.
Jag är inte sugen på att träna iaf, inte alfons heller.

Norska paradise är slut :((((((((((( Danska började dock igår.
Schysst att ni textar norge (bara för att ni förstår!!!!).

Jävla massa utomjordingar på jobbet nu, dom kastar kläder på mig.
Älskade Eurovision slash grand prix.

Nu ska jag örfila stina om hon inte kommer ögonaböj! allt annat har hon ju redan filat så..

HÖRRNI, på återseende.
JAG HÖR, MEN JAG SKA BYTA ÖRA! så, hej.


Kommentarer
Postat av: Elin

Ha en trevlig kväll älskade syster.

ps. bara att kasta tillbaka på utomjordingarna. ds.



haha lite roligt, förkortningen ds betyder oxå downs syndrom. haha kanske sånt man får efter för många ps, ds meddelanden :D

2010-05-25 @ 23:50:03
URL: http://elinbillstrom.blogg.se/
Postat av: Ida

haha, antagligen! utomjordingarna är polacker och har ds :)

2010-05-26 @ 15:39:55
Postat av: Tobbe, -

HejHej! :)

Allt bra?

Ha en toppendag! :D

2010-05-26 @ 15:50:40
URL: http://tobbees.com
Postat av: Elin

hahaha ja garanterat :D

2010-05-26 @ 23:02:08
URL: http://elinbillstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0