ögonskuggad

lördag, min vän, min tidigt oväntade vän, hej, välkommen för all del!

trevligt med en surprice, glatt överraskad över att det är annat än måndag
när man tittar i kalendern :) vart lite ineffektiv idag. eftersom att inte sista
säsongen av skärgårdsdoktorn ville komma hem, så har vi alla vart ledsna en
stund. vi - jag & oscar. men vi fann det på youtube, min gamle vän imorse.
så framtill två så var det äta idas enchiladasrester och nått avsnitt skärgård.
i torsdags åt vi chicken och dicken lagade mat.

 

kl 14 började oscar jobba och eftersom att det är lördag så firade jag med
ögonskugga. stekte lite käk och matdoserade oscar hos mina fiender karl johan.
mötte upp elin och hennes vän, felice? felis? hon kallades för fia.



lämnade tillbaka ett par för fina byxor på zara eftersom att jag är pank.
gick på jobbet och hängde i kantina, hemskt. vi inväntade renate, jag
skulle vilja jobba tidigt på måndag eftersom att det är min alldeles egna
dag. men man måste säga till en vecka i förväg, så det går nog inte..
men då har man i vart fall frågat :)

jag är lite partysugen, det är kanske ögonskuggan? eller ölen i kylen. jag
hade åtminstone velat festa till det med vin till maten idag, men monopolet
hade slagit igen innan den tanken nått ända fram till mina briljanta hjärnceller.
så, hemmakväll är tanken. jag skulle vilja göra nått. fan jag har varit nykter
och suttit hemma i 10 veckor nu, det är långtråkigt så inni helvete.
och bio, finns det inget annat? ja. jag vet inte.

 

Kommentarer
Postat av: Stora syster

Fin du är! :) Hoppas du haft en bra födelsedag. Och att nått litet gult vadderat dampigt ner i ditt brevinkast?!

Längtar tills vi ses.. om några månader typ :) pussis!

2010-10-20 @ 22:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0