ögonskuggad

stan kom lindrigt undan idag, så även min plånbok. 15 par strumpor för 129 kr
+ personalrabatt, samt handkräm och en kam. kaffe och morotskaka, prisvärt.

elin skulle hem och dona sig vid sju, har inte hört ett knyst av henne sedan dess.
hon är väll hemma och gör sig skitsnygg. jag ska nog följa med och kolla läget
på festen hon skulle på, den ligger ändå nära mig. typiskt mig, lat- & besvärligjäveln
har tagit över mitt liv.

jag ska inte ut, heller inte dricka. men jag fick tråkigt och det var stökigt här, så
jag prioriterade ögonskugga.

oscar vart på konstigt humör på stan, han ringde och bad om ursäkt och skulle
sova sig snäll igen. vet inte om han skulle ut på stan och slira eller om han kände
sig lika otaggad som mig. det återstår att se, hoppas på otagg.

   

jag har förresten kommit till insikt med en sak under mina stadsdagar.
skor är viktigt. jag äger 15 par tygskor som borde vara vita, men det är dom inte.
hittade ett par fina skor för 800 på nilsson, jag funderar på att börja min skoresa där.
lisa hade även ett par fin kängor från din sko, kanske det? sedan borde jag även
äga ett par stövlar. jag vill ha fina skor, inte ett par, jag vill kunna välja.
sjukt att jag aldrig insett detta förr.
jag måste även köpa en varm vinterjacka för första gången, det har jag lovat mig själv.
jag tror att det är därför jag hatar alla andra årstider för utom sommaren så mycket,
för jag kilar i ballerina och jeans-jacka.

färdigkilat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0