oväntat, men väntat.

mitt livs karma måste vara på ständigt tokdåligt humör, det ger sig liksom aldrig.
det är som det är, huvudsaken att man inte mår dåligt av sånt man tar sig ann.

hann inte se mycket av kusin och sara, men vi hann en sväng på ikea iaf..

Elin och jag har gått på stan idag efter jobbet, det är varken bra eller nyttigt, men härligt.
dock lite dumt att vara på stan för länge, upplagt för att spåra.

Oscar kommer ikväll.. det känns lite bättre, men vi får se vad det blir av allt.
jag tycker om att umgås med honom när det är bra, vilket jag hoppas att det kommer vara framöver.
är det inte bra, så är det inte meningen att vi ska ses..

ingen av alla mina miljontals läsare som vet av någon som är sugen att dela min 33a?

nu ska jag möta oscar på kiwi, vi ska äta baconlindad kyckling, med blåmögelost och grönsaker.
sedan har vi rullat hem alla ice age-filmerna, det ska vi fira med chirre och dirre.

     



     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0