sovgott!

hemmakväll.

jobbat idag 13-18, gått bra de.
inte mycket till röst, dock en hel del snor.

kikar på en fyra för tre, bra skit. käkat ananas och på tok för
många bullar. Elin ville att jag skulle hänga med ut, jag var
slash är sugen, men värmen på mitt skinn säger lite annat.
förståndet försöker hålla med.

kikat förbi jannike, maricel och emma tidigare också. leverat
lite skattekort, hämtat lite snus och snackat lite skit.

hyllorna till min garderob var för stora, vilket jag egentligen
borde räknat ut. vi har ju köpt hyllor tidigare på ikea som vart
för stora, men man lär sig tydligen inte. viljan, viljan..

Nu, pappas flicka :) grattis modo! happyday.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0