sparkdräkt

tänkte fortsätta där gårdagen nästan slutade.. stadstripp med elin igen, det kan gå hursom.
var faktist och tränade för första gången denna vecka idag med. inte alls vart taggad,
men jag tog mig ett spinningpass imorse trots allt. det är gruppträningstävling så man må ju.
tydligen vart det sedan 15 september, men jag sprang ju mest framtill maraton.
så innan 28 november ska man tränat 20 gånger. kan ju inte vara speciellt svårt?
18 to go.

ikväll vet jag inte alls vad man ska styra. elin vill att jag hänger med henne och sara ut.
jannike och marri skulle också ut, där fick jag även hänga med om jag var sugen.
har som blivit lite av en tråkig människa som inte alls känner suget för att gå ut.
framförallt inte denna vecka då jag bara tränat en enda töntig, meningslös gång.
men man ska aldrig säga aldrig.

druckit en gång på åtta helger, det är ju egentligen för dåligt. jag borde rycka upp mig.

mysigt att mysa också. eller så får man igång singellivsgnistan igen, whoknows.




hörs'å

Kommentarer
Postat av: mamma pia

va söta ni är i era mysiga sparkdräkter!! kramis mamma

2010-10-02 @ 19:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0