dessa regniga söndagar.

var mysigt hos sara igår, elins kompis. vi snackade skit och jag hade ansvaret för att se
till att dom blev fulla nog. dom kom inte in på horrigans, jag ser det som ett lyckande
från min sida (och inte att åldersgränsen på horrigans är 23).
var ändå skönt att inte dricka, man blir som inte så sugen i det här skitvädret.
jag drog hem och kikade på idol istället, skönt'e.

oscar ringde vid halv fyra och berättade att han var hemma. han skulle sova hos mig.
han hade efterfest, med sin kompis. till slut kom det fram att det var brudar där också.
jag tycker att det är dåligt att han inte försöker få mig att lita på honom. han var ledsen
för det idag.. men jag vet inte om det räcker. jag vet inte om jag vill eller orkar det här
längre. det var en vecka sedan jag bara lämnade honom hemma hos sig, i hopp om
att det kanske skulle sluta där, eller än bättre, att han skulle inse. men det verkar inte
så.. man litar inte på folk av ingen anledning, det är någonting man måste bygga upp.

undra om tjejer är jävligt dryga? eller om.. man är så förstående och regelrätt och bra
som man tycker och tror. jag vet inte.. känns lite som i pröverummet, där det känns
som att de flesta föddes utan föräldrar och uppfostran. har inte varje människa lärt
sig vett och etikett? eller är det bara tjejer? (isch)

isch är ett bra ord, nått norskt tror jag. eller om det är nått vi bara använder på jobbet?
isch betyder sån cirkus, ungefär, på en höft.

hoppas oscar verkar förstått en del nu, även om det går förjävla trögt.
han kommer på en timme, jag ska duscha. jag har tränat, steppuls, på en söndag.

17 pass kvar i tävlingen. 3 pass nästa vecka, sedan behöver jag bara träna två
pass i veckan för att vara med i game't. inte för att jag kommer träna så lite,
utan bara för att jag gillar att räkna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0