utan träning, med scones?

så sprang ett par dagar igen, men det gör inte så mycket om man vaknar på en fredag.
oscar är tillbaka på jobbet idag, han har vart rätt krasslig. jag har inte tränat i veckan,
utan istället legat hemma med oscar innan jobbet och kikat på en fyra för tre. jag lever
fortfarande på att jag sprungit en mil i maraton..
så nu istället har jag blitt rätt snorig och fått ont i halsen. det må så vara, synd bara att
jag inte kan gå och träna.

var helt underbart på jobbet igår. vi var nog med folk (för en gångs skull), vilket faktist
gör mitt jobb till ett rätt så roligt jobb. vi fick ryddat och uthängt allt innan halv elva, som
en dröm. allt blir så mycket roligare när det fungerar. kom hem och diskade bort grisandet
vi sysslat med innan jobbet. jag önskar att man kunde välja en diskardag i veckan då man
bara diskade, diskade och diskade en hel dag för en månad framöver. så kunde man helt
enkelt bara äta i en månad utan disk, förjävla tråkigt att diska alltså.
Så strax efter elva bakade jag scones, det var välbehövligt och gott.



känns konstigt att hitta på något att göra när man inte tränar..
hade väll tänkt försöka mig på att organisera upp mina kläder. jag har köpt hyllor till garderoben,
vore ju underbart om dom ville passa. just nu så är det bara en enda jättestor och framförallt
praktisk hög som sträcker sig från garderobsgolv till garderobstak. schysst.

irriterande att jag hade fått ett inbetalningskort från tandläkaren igår. 360 guldpengar, samt
medskickat kontrakt som vi skrev 23 mars, där allt kunde styrkas. så fick han tyst på billström,
fan att någon ska få tyst på mig. jag är duktig på att prata, så länge ingen slänger upp
ett kontrakt i fejjan på mig. så 3600 innan 15 oktober, innan lön, tack ditt monster. betala
och håll käftN. tur jag får 20 spänn mer i timmen om tio dagar. då kanske, KANSKE, jag kan få
börja spara lite pengar? ho nåws.
banken idag för att betala tandläkaren och växla lite svenska pengar som jag tänkte skicka med
stina hem till min telefonräkning. betala tv-internet. kanske lämna tillbaka ett par byxor på zara,
köpa ett par byxor på h&m, samt en tröja. tycker på ett sätt att det är härligt att organisera i
ekonomin. undra hur det blir med julklappar i år? jag är inte sugen. vi ska ju till thailand också.
ska försöka att faktist köpa bara en liten grej till alla i år. pallar inte lägga flera, flera tusen på
det längre. även om jag tycker att det är väldigt roligt att ge..

bad oscar gå och köpa ett par skor till mig på nilsson igår. han hade lånat en slant av mig så
det passade perfekt. så när jag kom hem igår låg ett paket på min säng, kul :)
 


annars blir det nog en lugn helg, inget planerat. ladda inför kommande träningsvecka bara.
jobbar imorgon 13-18, känns rätt soft ändå. ha en underbar fredag hörni! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0