lördag?

hey sunshines och raindowns!

inatt har jag inte sovit så mycket. slutade halv elva igår, kikade på ronja,
somnade kring två. vaknade kring sex, såg bröderna lejonhjärta, nu ringde
väckaren, hejhej.
skulle egentligen spinna kvart över tio, men onda delar hindrar mig.
tar mig hellre iväg och redar upp mitt onda. man behöver ju inte träna
idag om man tvingas springa en mil imorgon som man frivilligt anmält
sig till. hehehe.

man kanske borde börja röja undan här hemma lite istället.. fixade det värsta
på toaletten igår, men tro mig, det finns mer smuts i denna lägenhet att ta sig ann :)

Jannike & maricel fick lägenheten i trappuppgången bredvid oss, en likadan som vi
har. det blir väldigt skoj! skönt att få lite människor omkring sig som man kanske
faktist kan försöka lära känna..

nu hörrni, kaffe var längesen, det ska jag väll hinna med att unna mig nu :)
jobb klockan 15, det blir nog bra..

PUSS



en annan lördag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0