fredag, jajust!

verkar som att himlen har nått att berätta, den lättar verkligen på trycket.
jag tänkte egentligen inte träna idag.. hörde stinas väckare runt sex, dog.
oscar började jobba en timme tidigare idag, dvs 08.00. jag förstog inte mer 
när hans väckare ringde klockan sju, dog igen.
yrvaken, letandes efter oscar, insåg jag att allt detta faktist hänt och jag var
ensam kvar i vårt spektakel. klockan var 10.20 och jag visste att jag borde
egentligen träna 10.30, för det är faktist det enda vettiga jag kommer göra
denna helvetiskt regniga dag. så steppuls 30, magerygg 30. vilandet som
egentligen var tänkt, var grundat på att jag sprang en mil på löpbandet igår,
med några sekunders vila ibland. men jag kommer iaf dö på söndag, jag
anmälde mig tydligen, tillsammans med en massa andra på jobbet, till att
springa en mil. det kändes tydligen som en jävligt bra idé när man hade
några månaders perspektiv på det hela. yeah right, ingen femma där inte.
IQ - 0. jag kommer iaf att vara där och försöka, jag får trots allt skylla mig
själv som var så dum. även om det betyder att jag kanske kommer måsta
gå vissa bitar.

tror jag ska baka negerbollar, det är ju emmas sista dag, jätteledsen gubbe.
eller hon jobbar kanske imorgon? javene, men ändå. skitledsen gubbe.

Jag har beställt en ny plattång, eftersom att emma och elin kastat skit över
mitt slit med håret, eftersom att jag tydligen har en värdelös plattång. jag
håller med, det håller inte. jag visste inte att det fanns bättre. det blir en
grön ghd, jättekewl. borde ligga i brevlådan vilken dag som helst :) skulle
ta 3-7 dagar och jag beställde den i måndags..

också tänderna, fan också. allt blir ju alltid som man tänkt sig, mm?
skulle vara klar 4e oktober, men jag ringde och sa att mina tänder såg
ut som skit, lite överdrivet kanske. men jag har ju faktist betalt 35 000
för att jag vill vara nöjd, jag går inte därifrån halvnöjd, aldrig. så då tar
det tusen år att beställa fler skenor och kostar massa tusen mer, vilket
jag tycker är fel, eftersom att tandläkaren höll med mig om att det inte
blivit riktigt bra. Det är inte USA som tar betalt för fler skenor.. utan
tandläkaren tryckte av mina tänder och när jag gick till kassen fick jag
veta att han tryckt 3600 kr, det är inte okej och det ska fler en receptionisten
få veta nästa gång :) så därför har jag inte betalt än..


här kommer lite bilder, bla på när jag, oscar, daniel & sandra var ute på
en vuxen skogsvandring 5 km - 2 timmar. och på en jävligt lila dam på
t-banan, en norrlänning, en ful dörr, en fin dörr, oscar och ida är pank,
oscar tror att man kan linda ägg i papper och ta med sig (går inte)
+ lite härligt på mig själv. tack för mig

     

 

       

 

       

 

       

 


Nu ska jag klä på mig och måla naglarna.. sedan har jag ringt min hyresvärd
och fixat jannike och maricel på visning halv fyra, så ska möta jannike. stina
och jag var för övrigt till våran hyresvärd igår, vi ska skriva över spektaklet på
mig.

PUSS  juste jag ska också baka niggahballs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0