god morgon söndag, igen.

dubbelsöndag, skönt'e. även om linda och plugget är på väg hit, vi slipper i vart fall åka till umeå.
hoppas på att få mycket gjort idag så vi slipper åka till umeå så mycket i veckan.

annandag påsk har vi idag. en del brudar har varit hemma och det har vart trevligt, även om vi inte setts så mycket som vi borde gjort. linn och jag drack lite vin i torsdags och tog oss ut, det var trevligt. i lördags var vi tolv pers i min tjugokvadratare, hjärta och stjärte. vi drog vidare till hägge vid tio och vidare ut. var hem och lyxade grillspett igår, fantastiskt. vart en promenad till själa tom, hurtig bakissöndag. bytte sängkläder och diskade bort. hälsade på jimmy i stugan igår, alltid lika trevligt, drawsomething och chips.
jag har vart duktig och inte hört av mig något alls, stötte typiskt på honom på port 9 såklart, bara för att bli påmind. jag hoppas att han hör av sig snart, jag saknar honom. var och veckohandlade imorse, stog och stampade vid dörrarna på kvantum. rostat mackor, onyttuigt. jaja, nu coffee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0