nu lägger du av jörgen

hej igen, och hå.
sjukt fin kväll igår, mys med brudarna och kalas. vart käk hos elin för att ta det ett steg vidare mot pel-e och jakob. massa korvar, dels i salladen johanna och elin fixat, men även på festen vi övergick till efter maten. verkligen roligt. jens var snäll och skjutsade oss på olles, där var det mycket folk och kö. kön sprang nästan förbi, det var skönt. för en gångs skull. träffade päran på vår mötesplats, långa diskussioner med jimmy även. jag pratade om negativa sidan och han var den positiva, som vanligt. skulle jag få lite positiv insikt från honom och han få lite visa känslor från mig skulle antagligen en perfekt individ bildas.

jag gick direkt hem efter olles, kände inte att jag pallade med att jävlas, vilket jag antagligen skulle gjort om jag inte gått hem. vart dock ett sms. jag känner så ofta "nu är det nog", men trillar och trillar. jag måste sluta gräva i den här jävla gropen, den är så djup och besvärlig nu. önskar jag visste hur jag skulle kunna ta mig därifrån, men jag vet fan inte. jag behöver veta vart tråden börjar, jag ser den inte, men måste hitta den nu. måste trycka på någon "off-knapp" och bara hitta ett ljus i tunneln. jag måste sluta stressa och må bra. fan va stressigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0