melissa

Jag har hamnat i en melissa-koma igen.
Det känns.. välbehövligt, gammalt och begravet, men på något vis glatt.
Svårt att förstå hur man kan bli så glad av någon som mår så dåligt.
Avslutade neken med två VG, saknade två poäng på moment 2, annars hade jag VG'at kursen.
MEN.. jag är glad att den är över!
Feken och marknadsföringen har sladdat igång, känns helt okej. Intressant, lite för lätt, så att det
nästan känns svårt. knepigt. PM-arbetet är inlämnat, Jokk blir säkert nöjd med våran segmentering.
Jag vill ha en lägenhet och jag tycker att det är svårt att vara ensam, svårt att inte komma hem till någon.
Även om jag inte hinner med så mycket mer än att träna och plugga.. så saknar jag att gå och lägga mig med någon jag tycker om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0