rutin

Den här dagen har bara varit helt jävlig, fast jag egentligen har haft det väldigt trevligt.
Spenderat största delen i helens lägenhet, hon åkte och jobbade kl. 13. Sedan åkte vi på matis
ikväll, + jojjis, vart tre-rätters för 50-lappen, klart lagom :) samer är bäst.

Jag borde börja tänka som jimmy, positivt, men jag säger som melissa, "jag vet inte hur man gör".
Det är svårt att ändra inställning, när man inte riktigt vet var man ska hitta den.
Vi har pratat mycket om meningen med livet i det sista, och det är svårt.
Jag känner mig så jävla ensam och skulle antagligen bli tillsammans med oscar igen om han kom hit, bara för att inte vara ensam. Jag är den sämsta singeln i hela världen. Dagarna medför inte mycket glädje. Upp tidigt, ta tåget, föreläsning, tåg tillbaka, plugga till 19, träna, middag runt 21, sova. Allt hade känts enklare om det fanns någon eller något att komma hem till. Bara att få sova med någon man tycker om. Johanna tycker att jag ska börja med att skaffa en lägenhet, då jag tycker om att hålla på med inredning, och bara för att faktiskt komma hem till mig. Jag borde väll ta tag i det.. Verkar dock dåligt med bostäder för tillfället. Hoppas att livet inte känns lika jävligt imorgon, det är så tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0