ångäst

stäng av mig - eller sätt på mig (hehe skoja bara).
jajävlar, jag kan nog vara den mest jämnjävliga jävla människan (djuret) som trippar omkring på två ben. vad ska vi göra av mig? imorse åt ångesten upp mig innifrån och ut, sedan ringde stina och dagen vände, kära vän. alltså jag måste ändra inställning till saker, situationer, livet. jag vet när jag agerar felaktigt i situationer och gör fortfarande inget åt det, pga. fan, stress. stressen dödar mitt liv och jag vet att jag måste ta tag i det, men hur och vart fan då? igår dödade jag lnågons mobil i form av alla sätt du kan kommunicera med den. telefonsamtal, sms och röstmeddelande. seri-jävla-öst. jag blir så arg på mig själv. det fungerar ju alltid galant att tjata sig till något, eller? ne, och jag vet om det. jag tycker om honom, men inte SÅ mycket att jag borde bli en idiot och förstöra allt. jag skulle säkert kunna tycka om honom väldigt mycket, men det vet jag inte under dessa omständigheter. han låter inte sig själv tycka om mig (tolkatolka) och jag låter inte heller honom göra det, då jag fixar en härlig hinderbana. jag önskar att jag var lika stor som min insikt, då skulle jag vara perfekt. jag vill inte ställa krav, jag vill inte ha krav på mig. nu har det iaf blivit så att han måste finna svar på mina frågor för att jag ska sluta fråga. jag vill inte det, hade vart lättare att bara sluta fråga (minskar risken för dåliga svar). jag vet att han tycker om mig, men chanserna för att han väljer en enklare väg känns stora. jag undrar vad det är som gör honom så rädd för att tycka om mig.. jag är så himla liten. jävligt drygt då jag vet att jag egentligen är så bra. visste att jag inte skulle gått ut igår. lev och lär, jag går ut ikväll igen..
stina är hemma, så underbart, hon är en fantastisk pärla. helen hörde att vi satt hemma hos mig så hon ville fira hemkomsten med skumpa, ös på. ikväll blir det middag med brydarna hos elin, blir roligt! borde åka hem och hämta något anständigt att ta på mig, får se. var nyss och solade, duschen väntar. hata mig med mig, då lär jag väll lära mig något utav det. skjut mig.

Kommentarer
Postat av: störstsyrran

Som om vi någonsin kommer att lära oss.. de där men känslor kommer förevigt vara en gåta, lära sig tolka rätt, inte bli paranoid och orolig, våga ge hela sig.. Då hjärtat har sårats blir det svårt att låta någon annan hålla det igen.

Men att vara tydlig och ärlig brukar vara vinnande i längden, då slipper man oftast dem som vill gå omvägar.. de går runt en av skräck. Men vem vill vara med någon som inte kan ta hela sanningen?!



Stanna upp, andas och känn i hjärtat, så blir det bra. PUSS!!

2012-04-01 @ 17:07:57
URL: http://elintheolinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0