fredag

hålla käften ta en tidning och sätta mäj.
såja, färdigveckat, skoent med helg. veckan har gått fort, hemtentat tills i tisdags, jätteledig onsdag. tog mig en fin promenad till elgiganten, firrade modulen till tvn, kikade lite och tog promenaden hem. förjävla tråkig och lång väg dit, aldrig reflekterat över det tidigare. tog mig en tur till mormor och morfar som man aldrig annars känner att man har tid till (tråkigt nog). livet. torsdag påbörjades extern redovisning, känns spännande! kan vara en av de anledningar till att man läser till civilekonom, siffror och sånt. borde vara min grej, bara man får reda på allt.
linda och jag har suttit och läst ikapp, så vi är i fas, har fyra uppgifter kvar som vi tar på söndag. man må ju få noen helg! söta mamma hade köpt ljus till mig på ikea, inte nog med det, med följde även ett paket med en tjock tupp. han var gul och söt! jamenjäblar, borde väll systema mig inför helgen. känner mig, javene, uttråkad. alla jobbar och är tråkiga, längtar efter fina flickor som kommer till veckan. dock kommer inte maja, heller inte neali, vilket jag verkligen önskat.
jag vet inte riktigt vad helgen bjuder på, kanske bara blir hemma ikväll. vi får se. imorgon är det brydkväll.
det svåra är inte att ha självinsikt, det svåra är att gå fot med den. jag har så svårt att förstå mig på dig. känns som att du inte vågar vara hos mig för att du är rädd att tycka om mig för mycket och vill skydda dig. jag kan ha fel. vet då inte varför du kommer tillbaka och kramar mig flera gånger sedan du tänkt gå. du hör inte av dig, och när jag hör av mig är du bara konstig. jag är ett tjöt, men jag vill bara förstå. det är ju mysigt när du är här, det vet jag att du tycker med. som om du måste vara här för att inte kunna motstå. så länge du är på avstånd har du skydd och kan stå emot mig. tjejer :) hursom, jag tycker att du är fin, omtänksam och mysig, oftast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0