mysteriet på viktoriaesplanaden

jomen hallåsan!
väldigt bitter senast haha, dagar dagar. jag tror jag vänt på steken lite. sitter med hemtentan och känner att..
jag kunde inte bry mig mindre, klacksparkar den. har iofs inte så väldans mycket kvar, men man blir ju sån
skikkeli lei sei, för å si de sån da.
johanna kanske hade rätt, mår nog lite bättre nu, jag har ju gått och blivit med lägenhet på senare veckor. Den är väldigt förådig, men färgglad och jag. Vart en box idag efter träningen, dålig budget på mig, men det var jag värd. Har trots allt inte käkat lunch ute på tusen år, nästan. Faktiskt skönt att ha med sig matlåda så man slipper få sån ickestudentlivsångest. Försöker hålla igång träningen, har dock haft svårt att andas de senaste månaderna, så blir väldigt lugnt med konditionsträningen. de säger att jag borde kolla upp det, men antagligen beror det på stress och det blir svårt att börja om livet och födas på nytt som ostressad. även om jag förstår vikten av det :) vill ju inte bli en fetis. Linda säger att vi inte behöver plugga nått mer idag, då behöver man inte det.
Mysterium från fredagsfyllan. bestämda steg hem från olles, väskan med, bestämda toner i telefonen. somnar förbannad, vaknar upprymd (över det onödiga telefonsamtalet och senare även väskan), återupptar den dumt avslutade konversationen och letar sedan väskan. hittar en sko i soffan, en utanför lägenhetsdörren tillsammans med plånboken. nyckeln och plånboken låg i väskan, men var är väskan? Jag håller mig inne och spelar rumble hela dagen.. 20.00 frukost, pratar med hägge och inser att det är sjukt tråkigt att vara nykter. traskar över innergården och hittar mitt gamla tuggummi- & ciggpaket och undrar återigen, VART FAN ÄR VÄSKAN? min jättefina väska och parfym, vart är ni? kom hem till viktoriaesplanaden 20c och låt mig lukta gott!
hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0